Vážná zákaznice, vážený zákazníku,

dovolujeme si upozornit, že manikúra, pedikúra, nehtová modeláž bude mít od 26.10.2018 nové prostory a to na ulici Provaznická 90, Ostrava – Hrabůvka.

Děkujeme za pochopení

Tým Studia Katy

Milé zákaznice,
 
upozorňujeme, že z důvodu nástupu na mateřkou dovolenou p. Suchánkové, je ve studiu omezený provoz na manikúru, pedikúru a nehtovou modeláž. Proto doporučujeme, abyste se objednali dostatečně dopředu min. 3 týdny a více. Paní Malcová má pouze jedny ruce a na starost 2 studia a není v jejích možnostech všem klientům dát hned termín . Křičení a zvyšování hlasu nepomůže.  Děkujeme za pochopení.
 

Informace pro manikúru, pedikúru, nehtovou modeláž

Omlouváme se, bohužel nové klienty do odvolání nepřijímáme.  Netýká se to těch, kteří mají naše dárkové poukázky. Děkujeme za pochopení.

Vážení zákaznici,

vzhledem k tomu, že chceme vyhovět Vám všem, proto máme na Vás několik proseb:

  • Objednávejte se vždy telefonicky v době od pondělí do pátku od 8.00 h do 19.00 h..
  • Na objednávky před SMS neodpovídáme. Neplatí to pro zákazníky, kteří mají zdravotní problémy
  • Mail prosím nepoužívejte na objednávky pouze pro informace. Z důvodu, než Vám odpovíme a než odpovíte vy, termíny které Vám nabídneme nemusejí být už aktuální. Děkujeme za pochopení.
  • Choďte prosím vždy včas v domluveném termínu.
  • Pokud nemůžete dodržet objednací termín, omluvte se prosím telefonicky. Objednávky jsou závazné. Provedenou rezervaci je možno zrušit nejpozději 3 hodiny předem telefonicky. V případě, že rezervace nebude do tohoto termínu odvolána, je brána jako potvrzená a zákazník je povinen službu na kterou se objednal při další návštěvě uhradit v plné výši dle platného ceníku, popřípadě bude odečtena z pernamenty nebo z dárkové poukázky.
  • Připravte si prosím předem drobné peníze.
  • Vždy si na místě přepočítejte vrácené peníze. Na pozdější reklamace nebude brána zřetel.

Všechny úkony jsou prováděny ve zdravotně nezávadném prostředí sterilními nástroji dle přísných hygienických pravidel.

U pedikúry jsou použity jednorázové čepelky a žiletky.

Každý zákazník má svůj vlastní pilník jak na pedikúru tak na nehtovou modeláž. Pilník je uschován v obálce se jménem zákazníka v pilníkové kartotéce.

Provozní řád je k nahlédnutí ve studiu, stejně jako sterilizační deník.

REKLAMACE

  • U modeláže nehtů pokud by došlo k odchlípnutí hmoty od přírodního nehtu je možná reklamace do 24 hodin pokud by nebyl materiál spolehlivě polymerizován, projeví se tato vada ihned.
  • Je nutné a taky běžné, že nás klientka sama informuje o citlivosti své pokožky a o zdravotním stavu ( cukrovka, alergie, vysoký tlak atd…). Pokud klientka zamlčí důležité informace o svém zdravotním stavu před provedením služby, nemůže být brána zřetel na pozdější reklamaci a zaměstnanci nejsou odpovědni za důsledky.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaší návštěvu

Studio Katy